Από τον Ιούλιο του 2018 η Google χαρακτηρίζει “μη ασφαλή” τις ιστοσελίδες που δεν διαθέτουν…
Εσείς τι χρώμα θα επιλέξετε για την σελίδα σας
Το χρώμα είναι ένα πολύ δυνατό στοιχείο στον τομέα του web design.
Τα χρώματα, πολλές φορές ορίζουν τα συναισθήματα μας, οπότε μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε ώστε να υποστηρίξουμε τον σκοπό της ιστοσελίδας μας.
κόκκινο: Αυξάνει τους χτύπους της καρδιάς. Δημιουργεί μια αμεσότητα και ωθεί σε γρήγορες αποφάσεις. Το βλέπουμε συχνά σε προϊόντα που έχουν σχέση με φαγητό. Μερικά εμφανή παραδείγματα από γνωστά ονόματα είναι η Coca cola, mac Donalds, Goodys.
Πορτοκαλί: Επιθετικό. Συνήθως χρησιμοποιείτε για Call to action και δημοφιλή σε νεαρά άτομα.
κίτρινο: Φιλόδοξο και νεανικό. Χρησιμοποιείτε για να τραβήξει την προσοχή
Πράσινο: Χρησιμοποιείτε για ξεκούραση και συνήθωε διώχνει τους ανθρώπους από τη σελίδα. Μην το χρησιμοποιείτε εκτός και αν η σελίδα σας έχει να κάνει με φύση.
Μπλέ: Χρησιμοποιείτε για εμπιστοσύνη και σοβαρότητα συνήθως σε τράπεζες και επιχειρήσεις.
Μωβ: Χρησιμοποιείτε για ηρεμία. Το συναντάτε σε προϊόντα ομορφιάς.
Ρόζ: Ρομαντικό και γυναικείο. Χρησιμοποιείτε σε σελίδες που έχουν να κάνουν με γυναίκες και νεαρά κορίτσια.
Μαύρο: Δυνατό και πολυτελές. Χρησιμοποιείτε για προϊόντα πολυτέλειας. Προσοχή μην χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη έκταση.
Ψυχολόγοι προτείνουν ότι το χρώμα μπορεί να είναι υπεύθυνο για το 60% της αποδοχής ή απόριψης ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Μετά από έρευνες έχει παρατηρηθεί ότι
Αυθόρμητοι αγοραστές αντιδρούν καλύτερα στο κόκκινο0πορτοκαλί, μαύρο και το royal-blue.
Αγοραστές με κάποιο όριο στα χρήματα, αντιδρούν καλύτερα στο ροζ, τυρκουάζ, ανοιχτό μπλε, και το navy blue.
Οι υπόλοιποι αντιδρούν σε χρώματα pastel, ρόζ & γαλάζιο
Για αυτό ακριβώς το λόγο, διαλέξτε προσεκτικά τα χρώματα και την σχεδίαση της ιστοσελίδας σας!