skip to Main Content
+30-6944453971 info [a] selidamou.gr

Τι είναι τα social Signals και τι ρόλο παίζουν στο SEO

Τα Social Signals είναι με λίγα λόγια τα tweets, τα share, τα like, οι followers και ότι άλλο έχει να κάνει με τα social media.

social signals

Υπάρχουν πολλές απόψεις και εικασίες πάνω στο θέμα για την σημασία τους στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης.  Όλα αυτά συνεχίζουν να είναι μόνο εικασίες γιατί ο αλγόριθμος των μηχανών αναζήτησης παραμένει ένα επτασφράγιστο μυστικό!

Μερικά hints που μπορούμε να πάρουμε αν και δεν μπορείς να βασιστείς πάνω τους εφόσον είναι λίγο ασαφή, είναι τα ακόλουθα:

Δεκέμβριος 2010

Σε συνέντευξη του Matt Cutts (Head of Google Webspam Team) ειπώθηκε η παρακάτω ερώτηση

“Χρησιμοποιεί κάποια από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης τα social signals για να βαθμολογίσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης?”

Η απάντηση ήταν ότι τα δεδομένα του Facebook δεν χρησιμοποιούταν στο έπακρο από το Google για το λόγο ότι δεν είχε πρόσβαση στους τοίχους των χρηστών, αλλά το  retweet της ιστοσελίδας σου από χρήστες του tweeter με υψηλό κύρος και πολλούς followers, μπορούν να βοηθήσουν.

Περίπου δύο εβδομάδες πιο μετά ο Matt Cutts έβγαλε ένα webmaster video στο οποίο επιβεβαίωσε ότι τα osical signals παίζουν το δικό τους ρόλο στο organic Seo.

 

Ιούλιος 2012

Ο  Danny Sullivan σε συνέντευξη με τον Matt Cutts με αποτέλεσμα να γίνει αντιληπτό ότι τα links ήταν ακόμα τα πιο σημαντικά κριτήρια για την σύγκριση στα social signals.

 

Ιανουάριος 2014

Έγινε ερώτηση τον Cutts “Είναι το Facebook και το Twitter μέρος του αλγόριθμου της Google?” Η απάντηση του ήταν
“Το Facebook και το Twitter αντιμετωπίζονται όπως κάθε άλλη σελίδα στον αλγόριθμο μας. Αν μπορούμε να το δούμε, το επιστρέφουμε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αλλά το να δούμε το πόσος ακόλουθους έχει στο twitter ή τα πόσα likes έχει στο Facebook, από όσο γνωρίζω εγώ δεν τα χρησιμοποιούμε στον αλγόριθμο μας.– Matt Cutts (μετάφραση)

Μπορούμε να χωρίσουμε τα αποτελέσματα από τα social signals σε Direct και indirect.

Στα άμεσα

  • Πόσοι άνθρωποι έχουν κάνει like στη σελίδα σας στο Facebook
  • Νούμερο από Facebook shares
  • Νούμερο από ακόλουθους στο Twitter
  • Νούμερο από tweets που αναφέρουν το όνομα της εταιρίας σας και link για την σελίδα σας
  • Άτομα που σας “έχουν στους κύκλους τους” (Google+)

Στα έμμεσα

  • Αυξημένα εισερχόμενα links από τα social media, δηλαδή μεγαλύτερο κοινό
  • Αυξημένες θετικές κριτικές

Τα συμπεράσματα δικά σας

 

vasilis kartsios

Web Designer & SEO Professional στο Selidamou

Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων, Internet Marketing & Social Media

 

vasilis kartsios

Web Designer & SEO Professional στο Selidamou

Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων, Internet Marketing & Social Media

Back To Top
×Close search
Search