Πως να κρατήσετε τους πελάτες του e-shop σας

Posted by Web-Design in Web design - Web development

Πως να κρατήσετε τους πελάτες του e-shop σας

abandoned cart

Πως να κρατήσετε τους πελάτες του e-shop σας

Μειώστε τους πελάτες που φεύγουν απο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τις ακόλουθες τεχνικές.

Το email σας


 

Συχνά παρατηρούμε το φαινόμενο, πως ένας πελάτης μας στο ηλεκτρονικό κατάστημα ενώ είναι έτοιμος ή έχει ήδη ξεκινήσει την διαδικασία του checkout, τα παρατάει και φεύγει. Εχει γίνει και σχετική έρευνα (στις 26 Σεπτεμβρίου 2014) από αγγλική ερευνητική εταιρία για το cart abandonment rates.

Προφανώς αν κατεβάσουμε αυτό το ποσοστό, θα αυξήσουμε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Παρακάτω θα αναλύσουμε τις περιπτώσεις που μπορούμε να συναντήσουμε και πως να τις αντιμετωπίσουμε

Πριν παρατήσουν το καλάθι

Μπορούμε να κάνουμε κάποιες διορθώσεις και αλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πριν ο χρήστης φτάσει στο checkout, έτσι ώστε να βοηθήσουμε να ελαχιστοποιήσουμε τις περιπτώσεις των χρηστών που φεύγουν.

  • Εμφάνιση των εικόνων των προϊόντων
    Εμφανίζοντας τις εικόνες των προϊόντων σε ικανοποιιτικά μεγέθη εντείνει την αυτοπεποίθηση του αγοραστή σε αυτό που αγοράζει
  • Να εμφανίζονται τα στοιχεία της εταιρίας
    Εμφανίζοντας τα στοιχεία της εταιρία όπως ένα τηλέφωνο και μία διεύθυνση προσθέτει φερεγγυότητα στην ιστοσελίδα σας
  • Τα logo για την ασφάλή πληρωμή στο e-shop
    Τα λογότυπα για την ασφάλεια των πληρωμών να είναι σε εμφανές σημείο. Αυτό μπορεί να μειώσει τον φόβο των πελατών για εταιρίες που πιθανόν να έχει σκοπό να εξαπατήσει τους πελάτες της
  • Κάνουμε εύκολες τις αλλαγές στο καλάθι
    Κάνουμε όσο πιο εύκολο γίνεται για τον χρήστη να κάνει αλλαγές στο καλάθι
  • Προσφέρουμε ενναλακτικές μεθόδους πληρωμών
    Αφήστε τους πελάτες να κάνουν checkout με την μέθοδο πληρωμής που επιθυμούν
  • Υποστήριξη
    Να έχετε κάποιο τηλέφωνο για περίπτωση ποθ ο χρήστης χρειάζεται κάποια υποστήριξη για να ολοκληρώσει την αγορά του
  • Μην απαιτείτε πολύπλοκες εγγραφές
    Σε περιπτώσεις που εγώ προσωπικά ήμουν σε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα και μου έβγαζε ένα κατεβατό για την συμπλήρωση της παραγγελίας μου, πολλές φορές έφευγα. Πρέπει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να έχει κάποιο γρήγορο checkout
  • Δωρεάν αποστολή
    Αν είναι δυνατόν για εσάς θα βοηθούσε να υπάρχει δωρεάν αποστολή για τα προϊόντα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος
  • Να υπάρχει διαφάνεια
    Για το κόστος αποστολών και το χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας
  • Κριτικές πελατών
    Θετικές κριτικές πελατών θα βοηθούσαν πελάτες που ανυσηχούν για τις υπηρεσίες του καταστήματος σας
  • Προσφέρετε επιστροφή χρημάτων 
  • Συμβατότητα σελίδας με τα κινητά
    Το econsultancy μας λέει ότι οι αγορές από τις κινητές συσκευές έχει ανέβει στο 24% το 2014 (από το 20% το 2013), και πλέον η πλοήγηση από κινητά και tablet συνδιαστικά το 2014 είναι στο 69%!
  • Εμφανή χαρακτηριστικά στα προϊόντα
    Είναι καλό τα χαρακτηριστικά των προϊόντων να είναι εμφανή και να δηλώνονται καθαρα, ώστε να μην χρειάζεται ο πελάτης να κάνει τη σελίδα φύλλο και φτερό για να βρεί αυτό που θέλει ή απλά να καταφύγει σε άλλες σελίδες

Ακόμα και μετά από αυτές τις διορθώσεις όμως θα υπάρχουν πάλι πελάτες οι οποίοι φεύγουν στην μέση μιας αγοράς. Για αυτές τις περιπτώσεις μπορούμε να κάνουμε κάποια ή όλες από τις παρακάτω ενέργειες

Αφού παρατήσουν το καλάθι

  • Να στείλουμε ένα email στον πελάτη
    Ώστε να τον ωθήσουμε να κάνει την αγορά. Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει μόνο στην περίπτωση που ο πελάτης έχει ήδη συμπληρώσει την εγγραφή του στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Να στείλουμε στον πελάτη έκπτωση για το καλάθι του
    Είναι ιδιαίτερα δελεαστικό για τον πελάτη που σχεδόν ήταν έτοιμος να αγοράσει στην σελίδα σας να του στείλουμε κάποια προσφορά ή κάποια έκπτωση
  • Εμφάνιση εικονων των προϊόντων για να φρεσκάρουμε την μνήμη του
  • Δείχνουμε στον πελάτη παρόμοια προϊόντα

Μετά από έρευνες, ένα email που θα σταλεί μετά από 6 ώρες, έχει καλύτερα αποτελέσματα από ένα email που αποστέλλετε μετά απο 24 ώρες (4.1% έναντι 3%) Μια τέτοια κίνηση μπορεί να αποφέρει σε αυτό το σημείο (σύμφωνα με έρευνες) 3.6% των πελατών να επιστρέψουν.

Όπως και να έχει θα υπάρχουν πάντα πελάτες που θα φτάσουν ως και το τελευταίο τμήμα της παραγγελίας και μετά θα τα παρατάνε και η αγορά ποτέ δεν θα γίνεται.

Παρόλα αυτά οι παραπάνω τεχνικές μπορούν να βοηθήσουν ώστε να μειωθούν τα ποσοστά και αξίζει κατά την γνώμη μου να γίνεται η προσπάθεια σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αφού η δουλειά από πίσω είναι σχετικά μικρή με την απόδοση που μπορεί να έχει.

 

Η καλύτερη δυνατή λύση για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος αλλά και η προώθηση του website στα social media και στο δίκτυο της Google.

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

 

Σχόλια

comments

Post A Reply to Anonymous Cancel Reply

happy wheels