Blog

Posted by Web-Design in Web design - Web development

Γιατί οι χρήστες δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους – 2016

Τα δεδομένα συνεχίζουν να αλλάζουν και προσπαθούμε να σας κρατάμε ενήμερους. Έχουμε λοιπόν νέα φουρνιά πληροφοριών στο τι προκαλεί τους χρήστες να μην ολοκληρώσουν την αγορά τους και πως μπορούμε να το διορθώσουμε.

Cart abandonment στο 2016 μια πιο προσεκτική ματιά

research-baymard

Σύμφωνα με τo Baymard Institute, η οποία πρόσφατα δημοσίευσε μια νέα έρευνα για την εγκατάλειψη των καλαθιών, σε πάνω από 1000 ενήλικες στις Ηνωμένες πολιτείες, ένα μεγάλο ποσοστό από τις περιπτώσεις εγκατάλειψης καλαθιών βασίζεται σε φυσικά αίτια. Μερικά από αυτά μπορεί να είναι, να το βάζουν απλά στα αγαπημένα, να κάνουν μια έρευνα για δώρα, να συγκρίνουν τιμές και πολλά ακόμα. Όλοι το έχουμε κάνει. Αυτές οι περιπτώσεις είναι κατά μεγάλο ποσοστό δύσκολο να αποφευχθούν.

Η τελευταία αυτή έρευνα έδειξε ότι ένα ποσοστό 58.6% αγοραστών εγκατέλειψαν την αγορά μέσα στους τελευταίους 3 μήνες με την δικαιολογία “απλά κοιτούσα και δεν ήμουν έτοιμος να αγοράσω”. Οπότε μια αλλαγή στο σχεδιασμό για το checkout ήταν σχεδόν αδύνατο να διορθώσει κάτι, αφού δεν έφταναν σε αυτό το σημείο ποτέ.

Έχοντας το παραπάνω υπ’ όψιν της to Baymard Institute, αφαίρεσε τα παραπάνω αποτελέσματα, κρατώντας τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Αυτό έδωσε τελείως διαφορετικά στοιχεία:

– 61% των πελατών δεν συνέχισε την αγορά γιατί το κόστος ήταν πολύ ψηλό (αποστολή, διάφορα έξοδα και φόροι)
– Πάνω από το ένα τρίτο (35%) έφυγε γιατί χρειαζόταν να δημιουργήσουν λογαριασμό για να ολοκληρώσουν την αγορά
– Το 27% πίστευε πως η διαδικασία του checkout ήταν πολύ περίπλοκη ή καθυστερούσε χρονικά.
– Σχεδόν ο ένας στους 4 (24%) δεν μπορούσε να δει ή να υπολογίσει το κόστος της τελικής παραγγελίας
– Το 22% ερχόταν αντιμέτωποι με λάθη στην Ιστοσελίδα
– Το 18% δεν εμπιστευόταν στην ιστοσελίδα τις πληροφορίες της πιστωτικής τους κάρτας
– Σύμφωνα με το 10% των ερωτηθέντων, πίστευαν πως η πολιτική αλλαγών δεν ήταν ικανοποιητική
– Και τέλος ένα 5% έφυγε από το ηλεκτρονικό κατάστημα γιατί η κάρτα τους απορρίφθηκε.

Οπότε αφαιρώντας το κομμάτι των χρηστών που απλά έβλεπε τα προϊόντα, έχουμε τα υπόλοιπα για να δουλέψουμε και πολλά από αυτά στηρίζονται στο πως στήνουμε την ιστοσελίδα και τον σχεδιασμό της.

Σύμφωνα με άλλη έρευνα (optimizely) οι αγοραστές της Αγγλίας κατά ένα ποσοστό 83% εγκαταλείπουν το καλάθι τους για τα μεταφορικά (53%) ή την ανάγκη να δημιουργήσουν λογαριασμό (27%). Οπότε βλέπουμε ότι οι δύο χώρες έχουν σχετικά ίδια στοιχεία εγκατάλειψης των καροτσιών τους σε ένα online ηλεκτρονικό κατάστημα

Ας επανέρθουμε όμως στην αρχική έρευνα. Σύμφωνα με τo Baymard Institute το 27% των αγοραστών εγκαταλείπουν το καλάθι τους γιατί η διαδικασία του checkout είναι πολύπλοκη.  Ας το αναλύσουμε αυτό λίγο παραπάνω. Σύμφωνα με τεστ χρηστικότητας και τεχνολογίες eye-tracking το ιδεατό checkout μπορεί να μειωθεί σε 12 στοιχεία στην φόρμα μας. (7 πεδία, 2 drop down, 2 check boxes kai 1 radio button). Ο μέσος όρος των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο αφορά τα στοιχεία που παρουσιάζονται στους χρήστες είναι 23.48.

Για τα περισσότερα checkout είναι εφικτό να γίνει μία μείωση του μεγέθους 20-60%. Οπότε αν και να έχουμε μηδενική εγκατάλειψη καλαθιού είναι πρακτικά αδύνατο, σίγουρα μπορούμε να κάνουμε κάτι για το 68.8. Σωστά?

“Πόσο είναι αυτό το καλύτερο όμως” μπορεί να ρωτήσετε. Η έρευνα τους υποδεικνύει ότι ο μέσος όρος της βελτίωσης που μπορεί να γίνει μόνο με αλλαγές στον σχεδιασμό είναι 35% . Και για να γίνει πλήρως κατανοητό:

Καλύτερος σχεδιασμός στο checkout μπορεί να βελτιώσει τις πωλήσεις σας ως και 35%

 εγκατάλειψη καλαθιού

 

Φυσικά αυτός ο στόχος δεν θα είναι εύκολος, όταν οι έρευνες γίνονται σε εταιρίες κολοσσούς. Οι αλλαγές αυτές πρέπει να βασιστούν σε απλές φόρμες, απλοϊκό σχεδιασμό (layout)   και στις λεπτομέρειες (microcopy) και το κόστος δεν θα είναι μεγάλο ούτε θα έχει δύσκολη εφαρμογή.

 

 

 

 

Θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε και ελπίζουμε σε μια μελλοντική συνεργασία.

  • Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να μας γράψετε τις ανάγκες που έχει το κατάστημα σας, τις απαιτήσεις που έχετε, ώστε να σας προτείνουμε και εμείς ανάλογα την καλύτερη λύση, στην οικονομικότερη τιμή.
Β.Γεωργίου 20 Α | 54640 | Θεσσαλονίκη | 2310 836305

Όνομα*

Επώνυμο*

Τηλέφωνο Επικοινωνίας*

Email*

Σχόλια

Τα στοιχεία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

 

 

Σχόλια

comments

Post A Comment

happy wheels