Blog

Posted by Web-Design in Web design - Web development

Πως χάνετε χρήματα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (inforgraphic)

Το ξέρατε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα χάνει χρήματα; Ακόμα και αν το eshop σας φαίνεται να πηγαίνει αρκετά καλά, σχεδόν πάντα έχουμε μια διαρροή χρημάτων από κάπου. Η Red Stag μας παρουσίασε το παρακάτω infographic για να δείτε ακριβώς τι συμβαίνει και πως να το διορθώσετε. Ευχαριστούμε Red Stag! 

infographic-customers leaking

 

Και για να μην μείνουμε απλά κοιτώντας το. Μια μικρή επεξήγηση για το παραπάνω:

Πως χάνουν χρήματα τα ηλεκτρονικά καταστήματα;

Μεγάλο αντίκτυπο κάνουν τα παρακάτω στην μετατροπή του πελάτη για το κατάστημα μας:

  • – Έχοντας ένα βίντεο στο προϊόν μας μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις ως 144%
  • – Το 84% των πελατών, καταφεύγει τουλάχιστον σε ένα κοινωνικό δύκτιο για να δει τη σελίδα σας πριν κάνει την αγορά
  • – Ιστοσελίδες που δεν είναι σωστά τοποθετημένες ή έχουν λάθη κοστίζουν (ένα παράδειγμα μπορεί να είναι τα 2,5 εκατομμύρια που χάνονται ετησίως στην μουσική βιομηχανία της Αγγλίας)

 

Εγκατάλειψη καλαθιού

Ένα φαινόμενο που υπάρχει ακόμα και στα πιο επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά πάντα υπάρχουν τρόποι να το αποφύγετε. Ο τζίρος που χάνεται κάθε χρόνο είναι πάνω από 18 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το baymard institute. Από αυτά το 68.63% έχει εγκαταλείψει το καλάθι του. Γιατί γίνεται αυτό?

  • Υψηλά κόστη μεταφορικών
  • Φτωχόις σχεδιασμός
  • Το προϊόν αργεί να παραδωθεί
  • Στοιχεία στον σχεδιασμό που αποσπάν την προσοχή του χρήστη
  • Δεν υπάρχει επιλογή για guest checkout
  • Πολύπλοκη διαδικασία checkout
  • Έλειψη ασφάλειας στην Ιστοσελίδα
  • Κρυφά κόστη

Για μια πιο εκτεταμένη ανάλυση του παραπάνω μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας Γιατί οι χρήστες δεν ολοκληρώνουν τις αγορές τους – 2016

Συμβουλές για βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη (UX)

Μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας:

  • – Πιο μικρές φόρμες
  • – Ερευνήστε και βρείτε φθηνότερες λύσεις μεταφοράς
  • – Πιο απλό checkout
  • – Διαφημίστε την ασφάλεια της ιστοσελίδας σας
  • – Χρησιμοποιήστε τα analytics για να δείτε σε ποιο σημείο φεύγει ο χρήστης

 

Πως να βελτιώσετε την μετατροπή των πελατών σας  (Conversion Rate)

Υπάρχουν μερικά στοιχεία στο infographic για να βελτιστοποιήσετε την μετατροπή

  • – Σχεδιασμός της σελίδας για ευκολία χρήσης
  • – Πρόσβαση της σελίδας από ΑΜΕΑ
  • – Η ειλικρίνεια είναι το κλειδί. Για παράδειγμα αν δεν υπάρχει στην αποθήκη ένα προϊόν απλά πείτε το στο πελάτη σας και ενημερώστε τους όταν υπάρχει πάλι!

 

Κερδίστε την εμπιστοσύνη του πελάτη σας

Ένας από τους πολλούς τρόπους να κερδίσεις ένα πελάτη είναι να αποκτήσεις την εμπιστοσύνη του. Παρακάτω είναι μερικοί τρόποι για να το πετύχεις:

  • – Δείξε εσύ το δρόμο για να διαβάσει κριτικές και εμπειρίες στα social media
  • – Εμφάνισε ένα τηλέφωνο που αντιστοιχεί σε κανονικό άνθρωπο
  • – Να παρέχεις ένα privacy policy
  • – Χρησιμοποίησε τα σήματα για ασφαλή checkout ώστε να μην υπάρχει ανυσηχία.
  • – Πρόσφερε πολλαπλές επιλογές πληρωμής
  • – Κράτησε τους πελάτες σου ενήμερους για την αποστολή της παραγγελίας και να παρέχεις και ένα νούμερο (tracking number) για την εύρεση της

 

Εργαλία για να βρείς γιατί φεύγουν οι πελάτες από την σελίδα σου

Μερικές επιλογές:

  • – Google Analytics
  • – Crazyegg
  • – Clicktale
  • – olark

 

Διαχείριση των επιστροφών

Έλλειψη μιας πολιτικής επιστροφών μπορεί να σας κοστίζει χρήματα.

  • – Το 30% των προϊόντων μπορεί να επιστραφούν μετά την αγορά
  • – Το 66% των πελατών διαβάζει την πολιτική επιστροφών πριν πάρει μια απόφαση
  • – Το 81% θέλει μια απλή και γρήγορη πολιτική αλλαγών

 

Πως να βελτιώσετε την πολιτική επιστροφών σας

Επιτρέψτε περισσότερο χρόνο για επιστροφές

Επιτρέποντας στους πελάτες σας περισσότερο χρόνο για την επιστροφή ενός προϊόντος, ανεβάζετε το επίπεδο της εμπιστοσύνης και τους κάνετε να νιώσουν πιο άνετα με την αγορά τους. Πολλές εταιρίες έχουν προβεί σε αυτή την αλλαγή και έχουν δει αύξηση στις πωλήσεις τους. Αυτό που προτείνει το infographic είναι ένας σύνδεσμος στο footer της σελίδας σας, ώστε να υπάρχει εύκολη πρόσβαση στην πολιτική επιστροφών.

 

Μεταφορικά

Οι δυνητικοί πελάτες μπορεί να φύγουν από τη κατάστημα σας αν δεν είναι ευχαριστημένοι με το κόστος ή το χρόνο των μεταφορικών. Αυτό αντιστοιχεί στο 28% των χρηστών που θα εγκαταλείψουν την αγορά αν το κόστος των μεταφορικών είναι πολύ μεγάλο. Αν και στην Ελλάδα δεν έχουμε πολλές επιλογές και το κόστος των μεταφορικών είναι πολύ ανεβασμένο, ιδίως για το εξωτερικό, μπορείτε να βρείτε κάποια καλή προσφορά με λίγο ψάξιμο. Οπότε αυτός ο τομέας του infographic δεν είναι ακριβώς εφαρμόσιμο για τη χώρα μας.

 

 

Κόστος και ποσοστά κράτησης για τις πιστωτικές κάρτες

Είναι σχεδόν αναγκαστικό στις μέρες μας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να δέχεται πιστωτικέ κάρτες. Ένας μέσος όρος παγκοσμίως είναι μία κράτηση της τάξεως 1.5% και 2.5%. Βέβαια θα πρέπει να προσέξετε όλα τα κρυφά κόστη που μπορεί να έχει μία τράπεζα-επιχείρηση ή ακόμα και το κόστος συντήρησης ή το κόστος της αγοράς ενός μηχανισμού POS.

 

 

 

 

Θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε και ελπίζουμε σε μια μελλοντική συνεργασία.

  • Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να μας γράψετε τις ανάγκες που έχει το κατάστημα σας, τις απαιτήσεις που έχετε, ώστε να σας προτείνουμε και εμείς ανάλογα την καλύτερη λύση, στην οικονομικότερη τιμή.
Β.Γεωργίου 20 Α | 54640 | Θεσσαλονίκη | 2310 836305

Όνομα*

Επώνυμο*

Τηλέφωνο Επικοινωνίας*

Email*

Σχόλια

Τα στοιχεία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

 

 

Σχόλια

comments

Post A Comment

happy wheels